Galvenā » Reklāma » Remārketings
Remārketings
Remārketings ir lielisks paņēmiens kā iestatīt konteksta mediju reklāmas demonstrēšanu lietotājiem, kuri iepriekš ir apmeklējuši vienu vai vairākas jūsu mājas lapas. Google AdWords un Facebook remārketinga tehnoloģijas palīdz reklāmdevējiem atgriezt potenciālos klientus uz mājas lapu un gūt peļņu, kas varēja būt palaista garām.
Remārketinga veidi
Meklēšanas remārketings ļauj piesaistīt uz mājas lapu meklēšanas tīkla lietotājus, izmantojot atslēgas vārdus no meklēšanas personālās vēstures.
Dinamiskais remārketings tiek izmantots reklāmas sludinājumu parādīšanai ar precēm un pakalpojumiem, kas ieinteresēja potenciālo klientu reklāmdevēja mājas lapas apmeklēšanas laikā.
Sociālais remārketings palielina sociālo tīklu lietotāju uzmanības koncentrēšanas ilgumu uz produkciju, ko viņi atzīmēja ar „like”.
Katrs remārketinga veids ļauj izmantot dažādas mērķauditorijas atlases parametru kombinācijas, kā arī veikt rūpīgu rezultātu monitoringu, lai saņemtu iespaidīgu klikšķu un pārdošanu skaitu.
Remārketinga priekšrocības
Interneta lietotāji ne vienmēr ir gatavi pieņemt lēmumu par pirkumu mājas lapas pirmā apmeklējuma laikā. Neļaujiet viņiem aizmirst par sevi! Rādiet banera reklāmu vai teksta sludinājumus ar viņiem interesējošo informāciju līdz konversijas veikšanai.
Mērķa apmeklētāju atkārtota mājas lapas apmeklēšana novērš klientu zaudēšanu un izmaksās lētāk, nekā jaunu klientu piesaistīšana.
Remārketings Google AdWords un Facebook
Reklāmas kampaņas iestatīšanu, palaišanu un administrēšanu var pasūtīt pa kontakta tālruni +371 26819529 vai е-pastu [email protected].